flowmasters (read the whole thing) - Chevy Cobalt SS Forum : Chevrolet Cobalt SS Forums
Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
post #1 of 19 (permalink) Old 02-16-2006, 09:30 PM Thread Starter
iso
Contributing User
 
iso's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Location: NJ
Posts: 4,083
flowmasters (read the whole thing)



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


custom valve tap
iso is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #2 of 19 (permalink) Old 02-17-2006, 01:20 AM
Senior Member
 
CoBIZZLE's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Location: Jackson, Tenn.
Posts: 8,648
Send a message via AIM to CoBIZZLE
omg!! lol that is pretty good! especially the bad MFer part!!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
CoBIZZLE is offline  
post #3 of 19 (permalink) Old 02-17-2006, 02:07 AM Thread Starter
iso
Contributing User
 
iso's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Location: NJ
Posts: 4,083
i like the part about the drawbacks... and i quote "besides sounding gay as hell..."


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


custom valve tap
iso is offline  
 
post #4 of 19 (permalink) Old 02-17-2006, 10:26 AM
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 383
That is the stupidest thing I ever read. I mean it was funny as hell, but my God, a muffler attracts breeding females. Does that mean if I put one on my car, I'll have breeding females chasing my car?!? I mean, I don't swing that way, so I guess I won't get a flow master.

No surprise about chicks not taslking to him because he was talking on his cell phone to his friend. I never dug any of that. Whayt would talking about that stuf on a cell phone to your buddy, make chicks dig you?

I think the kids full of crap. He sounds like a nerd.
gretty_d is offline  
post #5 of 19 (permalink) Old 02-17-2006, 10:49 AM
Senior Member
 
CoBIZZLE's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Location: Jackson, Tenn.
Posts: 8,648
Send a message via AIM to CoBIZZLE
I think it was just a gag article... I highly doubt that was real... LOL


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
CoBIZZLE is offline  
post #6 of 19 (permalink) Old 02-17-2006, 10:50 AM
Senior Member
 
CoBIZZLE's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Location: Jackson, Tenn.
Posts: 8,648
Send a message via AIM to CoBIZZLE
p.s. they wouldn't put "mother fucker" in print on a newspaper! LOL


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
CoBIZZLE is offline  
post #7 of 19 (permalink) Old 02-17-2006, 12:07 PM
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 113
That was funny as shit.
mcglothlindl is offline  
post #8 of 19 (permalink) Old 02-17-2006, 12:56 PM Thread Starter
iso
Contributing User
 
iso's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Location: NJ
Posts: 4,083
lol, yeah, it was a gag article. they definately can't put "...gay as hell" or "i'm a bad as mother fucker" in a news article, not even if it was a college campus newspaper.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


custom valve tap
iso is offline  
post #9 of 19 (permalink) Old 02-17-2006, 04:09 PM
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 5,187
ROFL hahahaha OMG that was so funny...



87camaroPA is offline  
post #10 of 19 (permalink) Old 02-17-2006, 04:18 PM Thread Starter
iso
Contributing User
 
iso's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Location: NJ
Posts: 4,083
Quote:
Originally Posted by 87camaroPA
ROFL hahahaha OMG that was so funny...
why thank you, i'm glad you all enjoy the comedic relief.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


custom valve tap
iso is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
Reply

Quick Reply
Message:
Options

Register Now



In order to be able to post messages on the Chevy Cobalt SS Forum : Chevrolet Cobalt SS Forums forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.

User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.

Password:


Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.

Email Address:
OR

Log-in










Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page
Display Modes
Linear Mode Linear Mode



Posting Rules  
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome