************* offline ?? - Chevy Cobalt SS Forum : Chevrolet Cobalt SS Forums
Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
post #1 of 22 (permalink) Old 08-01-2006, 01:11 PM Thread Starter
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 5
Question ************* offline ??

well im here cuz ************* is currently down for maintenance??
I dunno, this is the message i get:


Sorry, ************* is unavailable at the moment while we are upgrading the site.

We are upgrading servers for better and faster service. Please check back soon.

Thanks for your support Jonel


Anyone else know why or if they are really upgrading servers?
firesting is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #2 of 22 (permalink) Old 08-01-2006, 01:26 PM
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 437
Yeah they are upgrading the serevers. There is more traffic than expected over there and the current servers can't handle it. They should be down for a while.
CTCOBALTSSS is offline  
post #3 of 22 (permalink) Old 08-01-2006, 01:34 PM Thread Starter
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 5
darn... i should host it!!! i have a fast 1 meg a second upload speed with unlimited bandwidth (load) and i have a web server with like 60gb's just there doing nothing right now lol... would be so cool hosting the site for us ************* people
firesting is offline  
 
post #4 of 22 (permalink) Old 08-01-2006, 02:14 PM
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 437
Quote:
Originally Posted by firesting
darn... i should host it!!! i have a fast 1 meg a second upload speed with unlimited bandwidth (load) and i have a web server with like 60gb's just there doing nothing right now lol... would be so cool hosting the site for us ************* people
Yeah that would be cool.
CTCOBALTSSS is offline  
post #5 of 22 (permalink) Old 08-01-2006, 02:17 PM
Senior Member
 
CoBIZZLE's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Location: Jackson, Tenn.
Posts: 8,648
Send a message via AIM to CoBIZZLE
Or you could swing through here from time to time too!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
CoBIZZLE is offline  
post #6 of 22 (permalink) Old 08-01-2006, 05:13 PM
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 5
Quote:
Originally Posted by CoBIZZLE
Or you could swing through here from time to time too!
haha Realy? lol

um I'm here cause now when you type in ************* it says that the url was not found..... which in most cases means that the site doesn't exist?!?!? WTF!! not cool
Vette Jr. is offline  
post #7 of 22 (permalink) Old 08-01-2006, 05:58 PM
iso
Contributing User
 
iso's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Location: NJ
Posts: 4,083
i like this site better anyway, so no sweat off my back


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


custom valve tap
iso is offline  
post #8 of 22 (permalink) Old 08-01-2006, 06:24 PM
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 36
I dunno I dig them both... but the .net is generally more busy.

Grimlakin is offline  
post #9 of 22 (permalink) Old 08-01-2006, 06:26 PM
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 25
i have noticed that .net has been running really slow lately, and now they are down for upgrades... Ive never been on here b4, it seems ok, but im sure ill just go back to .net when time comes. I dnt see nearly the traffic & info as on .net
REIGNftSOLDIER is offline  
post #10 of 22 (permalink) Old 08-01-2006, 08:20 PM
Contributing User
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,196
Quote:
Originally Posted by firesting
darn... i should host it!!! i have a fast 1 meg a second upload speed with unlimited bandwidth (load) and i have a web server with like 60gb's just there doing nothing right now lol... would be so cool hosting the site for us ************* people

ummm 1mb/sec wouldn't do jack crap. my host has 6 - 1gig backbones with a dedicated 100mb drop to each server and no more than 120 sites on each server
selfinfliction is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
Reply

Quick Reply
Message:
Options

Register Now



In order to be able to post messages on the Chevy Cobalt SS Forum : Chevrolet Cobalt SS Forums forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.

User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.

Password:


Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.

Email Address:
OR

Log-in










Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page
Display Modes
Linear Mode Linear Mode



Posting Rules  
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome