Cobalts SS banner
Status
Not open for further replies.
1 - 20 of 61 Posts

·
Registered
Joined
·
33 Posts
Discussion Starter · #1 ·
I raced a colbalt ss tody.I saw him parked outside wawa it was a red one and i park like 3 spots down from him.He walks over to me and ask me if im stock and im like ya besides the blow off vavle.And his like thats my chevy we should race and im like no there to many cops plus i beat u i already beat two redlines.Then hes like my cars not stock it has a cat back and a cai.then i was like thats not gonna make up for the half second differnce.And hes like well if ur stock ill beat u i read the motor trend artice and it said the colbalt was just a little slower and with his mods he should win.I said thats a joke i ran a 13.88 at 101 stock.He said well then race me for money im like umm i dont need ur money and he yells over to his friend aww the little neon scared.so then i got pissed and said lets go and i call my boy up with his gt mustang and my other boy wit a dodge ram hemi.and tell him to meet me at indusrial park thats where we race.so we all meet there and me and the slobalt line up.And his friend in his car says go and were off and until like 25 were dead even.until i shift into second and just walk his ass.well he say he has extra weight so i load two extra people in my car and his friend gets out and say go and i walk his ass again well then he starts saying ur modded magizines wouldnt lie.i was like u wanna look under my hood so i pop my hood and he sees nothing so my boy wit the ram starts laughing at him and he says u wanna race so hes like are u serious.His ram is fast almost as fast as my car 14.1 at 97.Well they lien up and the ram just rapes him out of the whole and keeps walking his ass and the colbalt just leaves.I thought u guys were faster i guess i was wrong.
 

·
Registered
Joined
·
283 Posts
That is the best BS story I have heard. What kinda car do you have??? Dude my bro as a 05 dodge ram hemi and I smoked him lol!!
 

·
Registered
Joined
·
1,460 Posts
I want my 2 minutes back! PLEASE USE PARAGRAPHS!!!

That SS owner is definately a ricer! If this really happen and you beat him, good for you! He deserved it! What a dumbass.

I'm guessing you have an SRT-4? I don't know why but I feel an SRT's presence....:rolleyes:

:cool:
 

·
Registered
Joined
·
240 Posts
Unfortunately, there's nothing we can do to keep dumb kids who can't drive from buying SS's, so it's possible.

But with a post worded like that, white05acr is obviously just here to stir up trouble. I wouldn't even bother to reply.
 

·
Registered
Joined
·
33 Posts
Discussion Starter · #5 ·
mken said:
Unfortunately, there's nothing we can do to keep dumb kids who can't drive from buying SS's, so it's possible.

But with a post worded like that, white05acr is obviously just here to stir up trouble. I wouldn't even bother to reply.
No im not i was just wondering if it was any of u guys.And it posssible even if the kid was a perfect driver.well i know the hemi story doesnt seem true but he is far from stock headers intake cams exhaust chip throttle body spacer.and some other stuff i dont know.But ya this kid was a ass i like the colbalts i didnt wanna race but i was peer pressured.
 

·
Premium Member
Joined
·
8,648 Posts
Guys, the 05 ACR is the newer verison of the old Neon ACR, it has the SRT-4 motor and very few options correct, acr?? And yeah that kid was full of shit, they dont even make an intake for the SS yet, or a catback from what I know of, not a specific one anyways... There are a few companies that have them both in production (catback vid was posted but not sure if its actually out yet) but I KNOW there is NO intake yet. That kid was retarded.
 

·
Registered
Joined
·
597 Posts
A) Nice BS you didn't beat a SS/SC.

B) Hemi Rams run high 15's on a good day.

C) Do you think your cool because your friend has a Mustang whats it run low 14's?
 

·
Registered
Joined
·
144 Posts
CoBIZZLE said:
Guys, the 05 ACR is the newer verison of the old Neon ACR, it has the SRT-4 motor and very few options correct, acr?? And yeah that kid was full of shit, they dont even make an intake for the SS yet, or a catback from what I know of, not a specific one anyways... There are a few companies that have them both in production (catback vid was posted but not sure if its actually out yet) but I KNOW there is NO intake yet. That kid was retarded.
Yeah, the ACR SRT-4 is just an SRT-4 with small/wider tires and a better suspension. They make the same power though. I don't know if the story is real or not because the original poster seemed to be about 12 but if it is the Cobalt driver is truly a tool. And, yes modded hemi Rams can be pretty fast. There is actually a vid on redlineforums.com of a hemi walking a Redline.
 

·
Registered
Joined
·
234 Posts
Street racing=death


Take it to the track!!!


The whole story has holes in it!!


Learn how to type!!!


A 13.88 in your stock (I think SRT) would make it one of the fastest stock time that I've seen :rolleyes:
 

·
Registered
Joined
·
33 Posts
Discussion Starter · #11 ·
codyss said:
A) Nice BS you didn't beat a SS/SC.

B) Hemi Rams run high 15's on a good day.

C) Do you think your cool because your friend has a Mustang whats it run low 14's?
No i dont think im cool cause my friend has a low 14 sec car i hate mustangs and fords.And hemis single cab short bed run low 15s high 14 sec stock.
http://motortrend.com/roadtests/pickup/112_0310_trux/index5.html
And ur right theres no way a 230 fwhp 250 fwtorque could ever beat a 205 crank hp i dont know how much torque if some one could fill me in.
 

·
Registered
Joined
·
33 Posts
Discussion Starter · #12 ·
blab10 said:
Yeah, the ACR SRT-4 is just an SRT-4 with small/wider tires and a better suspension. They make the same power though. I don't know if the story is real or not because the original poster seemed to be about 12 but if it is the Cobalt driver is truly a tool. And, yes modded hemi Rams can be pretty fast. There is actually a vid on redlineforums.com of a hemi walking a Redline.
Thats my boys hemi before he got more stuff down to it.
 

·
Registered
Joined
·
33 Posts
Discussion Starter · #13 ·
tomt5078 said:
Street racing=death


Take it to the track!!!


The whole story has holes in it!!


Learn how to type!!!


A 13.88 in your stock (I think SRT) would make it one of the fastest stock time that I've seen :rolleyes:
When then ur not looking to hard look in almost every magizine or look at mph m3 vs acr srt 4 13.8 at 105.
 

·
Premium Member
Joined
·
8,648 Posts
Just to clear things up. And before I say this, I DO know the SRT-4 IS faster IN A STRAIGH LINE than a Cobalt SS. The SS IS NOT 205 crank hp, they've been dynoed at around 215 to the wheel.
 

·
Registered
Joined
·
33 Posts
Discussion Starter · #15 ·
CoBIZZLE said:
Just to clear things up. And before I say this, I DO know the SRT-4 IS faster IN A STRAIGH LINE than a Cobalt SS. The SS IS NOT 205 crank hp, they've been dynoed at around 215 to the wheel.
For real there underrated to.Do u know how much torque they have?And the my srt 4 is faster in the twisties.
 

·
Registered
Joined
·
33 Posts
Discussion Starter · #17 ·
87camaroPA said:
Ok i am not sure what to belive but if it happen good for you and why would someone lie and say they got CAI when there are none out yet.
I dont know u know u cant get a custom cai or idk can u use the one from the redline.And i know u can get any exhaust shop to do the catback.I dont know why the kids said he had a cai i never asked him to pop the hood but ii know his exhaust was not stock.He might of just had a drop in filter and said it was a cai idk.he was just a dumb ricer i hope all ss owners are not like him.
 

·
Registered
Joined
·
5,187 Posts
white05acr said:
I dont know u know u cant get a custom cai or idk can u use the one from the redline.And i know u can get any exhaust shop to do the catback.I dont know why the kids said he had a cai i never asked him to pop the hood but ii know his exhaust was not stock.He might of just had a drop in filter and said it was a cai idk.he was just a dumb ricer i hope all ss owners are not like him.
Yeah dumb kid is right but i am not one of thouse dumd kids and plus drop in's do ok but it is only like 5hp and 5 or so trqu.
 
1 - 20 of 61 Posts
Status
Not open for further replies.
Top